piątek, 31 października 2014

#9 Week with Moris (4): October favourites.

Cześć!

Minął kolejny miesiąc tego roku-październik. W związku z tym postanowiłam sklecić post związany z ulubieńcami tego miesiąca. Jest to mój pierwszy post tego typu, dlatego proszę o wyrozumiałość :)
Zaczynajmy!

1. Książka.

Moją ulubioną książką tego miesiąca był "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Matthew'a Quicka.
Opowiada ona o nastolatkach mieszkających w bardzo niebezpiecznej okolicy, co jest dosyć ważną informacją. Pewnego dnia do ich otoczenia wprowadza się chłopiec, którego rodzice zostali zamordowani, a on przeżywa szok i każe nazywać się per "numerem 21". Kolejne zdarzenia kosztują głównego bohater dużo zdrowia. A co się tam dzieje? No właśnie, tego nie zdradzę :) Polecam, koniecznie przeczytajcie. (Jeżeli jesteście zainteresowani, mogę zrecenzować)

2. Film/program TV.

Jeżeli jeszcze tego nie znacie, to polecam Wam kreskówkę pt. "Pora na przygodę". Nie potrafię jej sama opisać, ale powiem tyle, że każdy odcinek jest inny i nie jest to bajeczka dla małych dzieci, bardziej dla młodzieży, ponieważ są tam nieco urojone sceny i takie przedszkolaki mogłyby zacząć to naśladować, co mogłoby się skończyć źle, a nawet tragicznie... Tak czy inaczej, polecam wszystkim :)

3. Muzyka.

Rymez x James Arthur "Kryptonite"



Am I, am I, am I superhero

Am I, am I, am I superhero
I'm in love with you

But I'm ashamed


4. Aplikacja


Polecam Wam serdecznie aplikację "Bestdem". Służy ona do przeglądania popularnych stron internetowych typu mistrzowie.org. Nic nadzwyczajnego, ale fajnie, że do wyboru jest tyle stron polskich i całkiem sporo stron angielskich. Dobrze jest mieć to wszystko w jednym miejscu :)

5. Jedzenie i napoje.

Moim ulubieńcem w tej kategorii jest sok marchewkowy. W październiku wypiłam około 17 litrów (?) tego napoju. Już od dziecka go ubóstwiałam, ale w tym miesiącu oszalałam! :)


Nic mi nie przychodzi do głowy poza tymi pozycjami. Wiem, że ten post nie jest moim najlepszym w moim wykonaniu, ale robiłam tego typ pierwszy raz i następny raz na 100% będzie lepszy! :)
 Do jutra, papa :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz