czwartek, 30 października 2014

#8 Week with Moris (3): O pomysłach na posty.

Cześć!

Dzisiejszym tematem posta będzie to, skąd brać właśnie te tematy :)

Na tym blogu nie mam zbyt długiego stażu, ale w środowisku blogowym przewijam się już od jakiegoś czasu. Na samym początku pisałam o zwierzętach, które miałam w domu, następne były dwa blogi z opowiadaniami, pierwsze wcielenie bloga mogliście obserwować około kwietnia-maja, a aktualnie staram się być na bieżąco z tym co dodaję tutaj dla Was :)
 Jak pewnie zauważyliście, teraz posty pojawiają się często, ale wiem, że nie każdy ma pomysły na tak częste posty. I tu mnie macie-ja też nie! Skąd czerpać inspiracje? 

Oto 5 wskazówek, które mogą ułatwić Wam szukanie inspiracji:

♥ Inspirujcie się innymi blogerami, ale nie ściągajcie.

♥ Inspiruj się otoczeniem. Może znajomi lubią rozmawiać z Wami na jakiś temat, który Was zainspiruje? :)

♥ Jeżeli nie masz pomysłu znajdź sobie jakiś ciekawy TAG :)

♥ Pisz swoje przemyślenia. To co myślisz przelej na "papier"...

♥ Trzymaj się tematu swojego bloga. Najfajniejsze w blogowaniu jest przecież to, że każdy blog jest inny i ma swój własny klimat :)

Nie wiem, czy te rady Wam w ogóle mogą w czymkolwiek pomóc, bo w ostatnim czasie jestem troszkę zbyt melancholijna... Ten post jest bardzo krótki jak na moje możliwości, ale nie chcę wyczerpać trzech tematów w jednym poście :) Myślę, że to tyle na dzisiaj. Do jutra, papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz