wtorek, 28 października 2014

#6 Week with Moris (1): Co sądzę o jesieni?

Cześć!

Pamiętacie, jak mówiłam o tygodniu ze mną?

Właśnie jesteście w trakcie czytania pierwszego posta z tej serii! :)
W sumie, to miał on się pojawić wczoraj, ale się nie wyrobiłam (przyznaję się-zaczytałam się w książce), dlatego będą trwały do następnego poniedziałku, a nie jak planowałam do niedzieli :)

Bez zbędnych przedłużeń będzie lepiej, jak zacznę prawdziwy temat na dziś: 
Co sądzę o jesieni?

Nie lubię tej pory roku, wprowadza mnie w depresyjny nastrój.

Zdecydowanie za szybko robi się ciemno.
Zdecydowanie za dobrze mi się śpi.
Zdecydowanie za często pada.
Zdecydowanie za daleko lata.
Zdecydowanie za dużo ludzi w czarnych kurtkach i płaszczach.
Zdecydowanie za zimno.
Zdecydowanie za dużo ubierania się do wyjścia na dwór.
Zdecydowanie za mocno wieje.
Zdecydowanie uwielbiam herbatę.
Zdecydowanie potrzebuję więcej za dużych swetrów.

Trochę szkoda, że jesień nie taka kolorowa jak na zdjęciach.
Wydaje mi się, że w tym roku jesień zagości u nas na długo.
Chciałabym mieć jakieś jesienne rytuały, ale nie mam do taki rzeczy cierpliwości.

Na dziś to wszystko.
Co Wy sądzicie o jesieni?
Koniecznie napiszcie mi o tym w komentarzu! :)

cmentarz + zachód słońca :)


2 komentarze:

  1. Jesień jak wszystko ma swoje plusy i minusy , ale starajmy się szukać jak najwięcej pozytywów :)
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń