wtorek, 14 października 2014

#4 Sweather Weather Tag ♥

Cześć!

Na dworze jesień już pełną parą, więc postanowiłam zrobić na swoim blogu tag o tej "swetrowej pogodzie". Bez zbędnych przedłużeń zaczynajmy :)

1. Ulubiony, jesienny zapach świecy?

Jesienią zaakceptuję wszystkie świece, które będą wydzielać jakiekolwiek zapachy podczas palenia :)

2. Kawa, herbata czy gorąca czekolada?

Herbata, herbata, herbata! ♥
Ostatnio moją ulubioną jest zwykła, czarna herbata z firmy Irving i herbatka o smaku maliny i dzikiej róży (na zdjęciu) :)



3. Najlepsze jesienne wspomnienie.

Uwielbiam wszystkie jesienne wycieczki szkolne, ale ta zeszłoroczna szczególnie przypadła mi do gustu. Odwiedziliśmy wtedy Sandomierz i fabrykę bombek :) Było ich tam tak dużo, że mój mózg wydawał się nie rozpoznawać ich wszystkich odcieni. Fajne było też to, że oprócz możliwości kupienia oryginalnych prezentów w postaci ozdób choinkowych dla naszych bliskich dostawaliśmy również jedną z naszym imieniem i jedną, która sami własnoręcznie wykonywaliśmy.





4. Jaki trend w makijażu wolisz: ciemne usta czy skrzydlate/wywinięte kreski eyelinerem?

Zdecydowanie wolę ciemne usta.

5. Najlepszy zapach na jesień.

Każdy normalny człowiek wpisałby tu jakąś bardzo wytworną nazwę perfum, a ja napiszę po prostu zapach herbaty i świeżo upieczonego chleba ♥

6. Ulubione jedzenie na święto dziękczynienia.

Tag pochodzi z Ameryki, a my w Polsce takowego nie obchodzimy. W takim wypadku napiszę jakie jest moje ulubione jesienne jedzenie w ogóle: pizza ♥ Jak bardzo kocham pizzę mogłabym mówić bardzo, bardzo długo. Domowa pizza mojej mamy jest najpyszniejszym posiłkiem, jaki można zjeść na kolację :)

7. Twój ulubiony sweter to...

... biały, wełniany, mięsisty sweter z Cubusa.

8. Jak wygląda jesienna pogoda w miejscu, w którym mieszkasz?


Uwielbiam polską jesień, szczególnie, kiedy jest dość ciepło i nie zacznie się jeszcze tzw. szaruga.
Złote liście leżące na chodniku, i ostatnie z nich, wiszące jeszcze na drzewach.



9. Jaki jest twój lakierowy must-have na jesień?

Jesienią trwa szkoła, a ku mojemu wielkiemu niezadowoleniu nie mogę malować paznokci do szkoły, więc ograniczę się tylko do tej "słynnej" odżywki z Eveline.


10. Piłka nożna czy wskakiwanie w góry liści?

To i to :)

11. Obcisłe, dopasowane rurki czy legginsy?

Myślę, że jednak legginsy, bo jest mi w nich dużo wygodniej.

12. Emu czy "wojskowe" buty?

Moje jesienne botki przypominają bardziej ten drugi typ butów. Emu nie do końca są w moim guście.

13. Czy smak dyni jest przereklamowany?

Jeśli mam być szczera, to nigdy nie jadłam dyni. Moim zdaniem w Polsce jedzenie dyni nie jest aż tak popularne jak w USA.

14. Ulubiony jesienny program w TV?

Amerykański program "Taniec marzenie moje mamy", czyli w oryginale "Dance moms" :)




15. Jak piosenka na prawdę przenosi cię w jesienny nastrój?

Ostatnio mam fazę na muzykę klasyczną. Najbardziej spodobała mi się twórczość Mozarta.


To już wszystko na dziś. Mam nadzieję, że spodoba Wam się tego typu post. Zapraszam do komentowania i obserwowania, bo to motywuje do dalszego działania.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz