niedziela, 2 listopada 2014

#11 Week with Moris (6): 50 facts about me TAG! ♥

Cześć!

Tak sobie piszę do Was już od prawie dwóch miesięcy i postanowiłam, że napiszę 50 faktów o mnie, żebyście mogli mnie trochę lepiej poznać. Kilka z nich będzie dość banalne, ale trzeba i takie rzeczy pisać :) Zaczynajmy:

1. Mam na imię Justyna, ale każdy mówi do mnie Moris :)
2. Chodzę do 6 klasy.
3. Interesuję się mitologią.
4. Moje ulubione przedmioty w szkole to historia i angielski.
5. Nałogowo czytam książki.
6. Uczę się pływać od 6 lat :)
7. Uczę się mówić po niemiecku i hiszpańsku.
8. Nienawidzę papryki.
9. Mam królika i chomika.
10. Lubię spać.
11. Chcę się zapisać na jazz.
12. Kompletnie nie umiem śpiewać.
13. Marzy mi się podróż za granicę.
14. Zawsze wolę książki od filmów.
15. Wolę teatr od kina.
16. Uwielbiam pingwiny, pandy, mopsy, buldogi francuskie i surykatki.
17. Jestem fanką piłki ręcznej.
18. Nie przepadam za noszeniem toreb. Wolę plecaki.
19. Od ok. 7 lat gram w Simsy.
20. Nie lubię dużo jeść.
21. Zawsze jestem wszędzie na czas.
22. Często mnie coś boli :/
23. Od roku jestem fanką Jamesa Arthura.
24. Za duże swetry są moją ulubioną częścią garderoby.
25. Uważam, że nigdy za dużo ciepłych skarpetek.
26. Ciągle mi zimno w stopy.
27. Nie rozumiem po co nam w szkole WDŻ.
28. Moje oczy zmieniają się w zależności od mojego nastroju.
29. Aktualnie są szare, ale mogą też być zielone, albo niebieskie :)
30. Bardzo rzadko odbieram telefon.
31. Mój tablet jest naładowany średnio raz na miesiąc.
32. Uwielbiam powieści Johna Greena.
33. Nie przeczytałam tylko "19 razy Katherine"
34. Zawsze czytam lektury szkolne.
35. Za moje największe osiągnięcie uważam za przebrnięcie "W pustyni i w puszczy".
36. Mam lęk wysokości.
37. Kiedyś nie wyrobiłam na zakręcie, i wpadłam w futrynę od drzwi, co skończyło się rozciętą głową.
38. Miałam wycinane migdałki.
39. Od dwóch lat jestem chora przed świętami Bożego Narodzenia.
40. Bardzo rzadko zdarza mi się popełnić błąd ortograficzny.
41. Oglądam za dużo kreskówek.
42. Kocham pizzę i Oreo! <3
43. Uzależniłam się od soku marchewkowego.
44. Moje uczucia chowam w sobie, i ciężko odgadnąć co mi właściwie jest.
45. Codziennie chodzę do szkoły na ósmą.
46. Nie lubię, gdy w jakimś pomieszczeniu jest ciemno.
47. Nie wyobrażam sobie życia bez dywanów...
48. Lubię mieć pomalowane paznokcie.
49. Jestem tolerancyjna.
50. Nie interesuję się modą.

To by było na tyle w tym dość długim poście, mam nadzieję, że dobrnęliście do końca i chociaż troszeczkę się Wam podobało. Do zobaczenia w następnym poście, papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz