środa, 31 grudnia 2014

#20 A ty jak spędzisz sylwestra?

Cześć!
Dzisiaj porozmawiamy o ostatnim wieczorze w roku-nocy sylwestrowej, fajerwerkach i miejskich imprezach. Będą też życzenia :)

Macie jakieś plany na sylwestrowy wieczór? Może już zaczęliście się szykować?
Ja nigdzie się nie wybieram, zostaję w domu z rodzicami.
W sumie to ja nie lubię być wieczorem poza domem (to wcale nie tak, że nikt mnie nie zaprosił xdd).
Po prostu lubię siedzieć w domu i nic nie robić :) 

Większości imprez sylwestrowych w lokalach towarzyszy pokaz fajerwerków.
Ja ich osobiście nie lubię, w sumie to z dwóch powodów, po pierwsze jest mi szkoda zwierząt, które boją się wybuchów, a po drugie jest to dla mnie strata pieniędzy, bo to tak jakby
 *bum* poleciało 10 zł *bum* 20 zł itd.

Nie wiem, może ktoś ma inne zdanie na ten temat, ale ja wyrażam swoją opinię. Niby wszystko ładnie wygląda i tak dalej ale jakoś nie mogę się do nich przekonać i zapewne nie będę w stanie.


Jest to szczególna noc i ważne jest, aby spędzić ją tak, żeby nie żałować już samego początku roku.
W wielu miastach organizowane są imprezy na scenach miejskich z udziałem gwiazd. Fajny pomysł, owszem, ale chyba lepiej jest spędzić sylwestra w gronie przyjaciół i rodziny, gdzie wszyscy się znają i można zachowywać się naturalnie :)

Tak czy inaczej, kończąc ten post, no i ogólnie cały rok przyszła pora, abym złożyła Wam życzenia :)

Moi kochani, z okazji kończącego się roku 2014 życzę Wam:
 udanej zabawy w doborowym towarzystwie,
dobrego DJa,
jak najmniej fajerwerków i udanego przyszłego roku 2015!
Mam nadzieję, ze w następny rok będzie równie udany jak Wasza sylwestrowa noc :)
Pozdrawiam gorąco i jeszcze raz życzę z tego powodu wszystkiego najlepszego :*

Żegnaj roku 2014!
My widzimy się już w przyszłym roku :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz