wtorek, 30 grudnia 2014

#19 Jak się kreatywnie wyżyć?

Cześć!
Oto początek obiecanego tygodnia ze mną :)
Pewnie zastanowiliście się przez chwilę o co chodzi w tytule tego posta. A odpowiedź jest bardzo prosta (nie czuję jak rymuję xd)! Chodzi mi o książkę, w sumie nie książkę autorstwa Keri Smith czyli "Zniszcz ten dziennik". Zaczynajmy!

zdj. z tumblra.


O fenomenie tej książki wie już chyba każdy. Jest to dobry prezent dla siostry, dziewczyny, przyjaciółki, ale panowie też chętnie po nią sięgają.

Chodzi w niej o wykonywanie zadań, które autorka umieściła na każdej stronie dziennika.
Moim zdaniem jest to dobre ćwiczenie dla kreatywności, ale i dla wytrwałości, ponieważ książka ma 215 stron i potrzeba sporo czasu, aby ją całą wypełnić :)

Każdy robi to po swojemu, nie ma żadnych zasad-jedni go ozdabiają, a inni rzeczywiście niszczą. Ja zdecydowanie należę do tej pierwszej grupy! :)

Jak skończę mój dziennik to na pewno się o tym dowiecie :)

Oto kilka przykładowych, zniszczonych dzienników w rękach amerykańskich dziewczyn:




Jak widać jest to niepodważalny dowód na to, że każdy każdy z nich jest inny i to jest właśnie wyjątkowe w tej książce :)
Ja ją osobiście posiadam, był to jeden z moich prezentów świątecznych i mogę ją wszystkim serdecznie polecić. Jeżeli chcecie wiedzieć coś więcej, to śmiało pytajcie :)

Kończę już pisać tego posta, na dole widzicie zdjęcie kilku kartek "zniszczonych przeze mnie" :*
Do zobaczenia w kolejnym poście, papa :)



♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz