czwartek, 30 kwietnia 2015

#25 Star Wars Week (0): O co chodzi?

Cześć!

Siedząc dzisiaj na jakże fascynującej lekcji języka polskiego, na której rozmawialiśmy o Gwiezdnych  Wojnach pomyślałam sobie:
- Ej, ja nigdy nie oglądałam Gwiezdnych Wojen!

I ta myśl natchnęła mnie do czegoś nowego. Nazwałam to Star Wars Week. O co chodzi? Już wyjaśniam! Już od dawna planowałam obejrzenie Gwiezdnych Wojen i stwierdziłam, że nie ma żadnych przeciwwskazań by zrobić to i połączyć z takim.. Hmm... Nazwijmy to projektem. Każdego kolejnego dnia, poczynając od jutra będę oglądać po jednej części filmu w kolejności, w jakiej zostały wyreżyserowane (czyli zacznę od oryginalnej trylogii) i dodawała tutaj moje przemyślenia dotyczące serii.

Bo w końcu taką podróż wgłąb galaktyki możemy odbyć wspólnie, prawda?

Oczywiście oprócz "recenzji" filmów będą pojawiały się inne posty, ale w tym miejscu zachowam to w tajemnicy. Zachęcam Was do publikowania swoich opinii o Gwiezdnych wojnach w komentarzach, ale proszę, powstrzymajcie się od spoilerów, bo mimo tego, że jeszcze nie oglądałam ani jednej części serii, to i tak miałam już kilka spoilerów i nie chciałabym poznać większej ilości szczegółów.

Na tym kończąc tego krótkiego posta informacyjnego. Do zobaczenia jutro! Poznacie opinie o "Nowej Nadziei" :) Papa!


2 komentarze:

  1. Fajny post :) Zapraszam do mnie:
    http://prettci123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno odwiedzę twojego bloga :)

      Usuń