piątek, 5 września 2014

#1 I just wanna say 'hello'! :)

Cześć!

Mądrzy ludzie wiedzą, że życie to ciągłe powitania i jeszcze częstsze pożegnania.
Na szczęście ja dzisiaj się z Wami witam.

Mam na imię Justyna i w tym roku kończę szkołę podstawową.


Na tym blogu będę dzielić się z Wami moimi przemyśleniami, postanowieniami 
i opowiadać zwyczajnie co u mnie. Może się zdarzyć, że wstawię recenzję jakiejś ciekawej książki czy filmu, bo zawsze lepiej jest znać opinię mniej profesjonalnego krytyka sztuki.

W sumie to jestem dosyć pracowita, ale mam słomiany zapał i bywam leniwa.
 Jestem typowym molem książkowym i ciężko jest mi wytrzymać bez przeczytania czegokolwiek. 
Lubię oglądać te ogłupiające programy w telewizji, bo oglądając je nie muszę przy nich zbyt wiele myśleć.

Jestem wielką fanką Jamesa Arthura i chyba mogę powiedzieć, że jestem pełnoprawnym członkiem jego armii, która nie jest może zbyt wielka, ale w Polsce jest chyba większa część tego fandomu :)



W sumie to moje jakże genialne powitanie powoli dobiega końca.
Mam nadzieję, ze ktoś w ogóle to przeczyta.
Jeżeli jesteś już w tym momencie to napisz w komentarzu kilka słów o sobie :)

Żegnam Was, do zobaczenia w następnym poście! :)

PS. Oba zdjęcia bokiem. To czysty przypadek :) haha xdd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz